Kas laimės prestižinį „Pacita Longos“ apdovanojimą „Ternocon 2025“?
Pažymėkite savo kalendorius mados renginiui! 2025 m. Sausio 26 d. Filipinų tarptautinis konferencijų centras bus didžiulis įspūdingos šventės, pagerbiančios ikonišką filipiniečių Terno, etapas. Ši labai laukiama šventė baigsis elegantiška apdovanojimų ceremonija, atkreipdama dėmesį į talentingų dizainerių kūrybiškumą ir meistriškumą, po kurio seka kvapą gniaužiantis madų šou, kuriame parodytas išskirtinis šio tradicinio drabužio grožis ir kultūrinė reikšmė. Prisijunkite prie mūsų nepamirštamo stiliaus, meniškumo ir šventės vakaro!
„Ternocon 2025“
Šių metų konkurse organizavo Filipinų kultūros centras (CCP), bendradarbiaujant su suoleliu Per palaidinę su šiek tiek ištiestomis rankovėmis, pagamintomis iš siuvinėto audinio, tai yra atsitiktinis ikoninės Filipinų suknelės variantas.
„Ternocon žada būti įspūdingas kūrybiškumo demonstravimas, parodydamas meno, mados ir filipiniečių tapatybės susiliejimą. Tai taip pat pabrėžia CCP, kaip Filipinų meno tvarkytojo, vaidmenį, apimantį madą ir mūsų tradicinę aprangą. Džiaugiamės, kad „Ternocon“ ir toliau yra pagrindinis kūrybinės pramonės kalendoriaus renginys, nes jis padeda skatinti ir palaikyti mūsų kolektyvinį tapatumą per drabužius “, – sakė CCP prezidentas Kaye C. Tinga.





Dvylika finalininkų varžysis dėl prestižinių apdovanojimų. Konkuruojantys mados dizaineriai yra Bryanas Peralta („Makati City“), Patrick Lazol (Tarlac), Windell Madis (Ilocos Norte), Jared Servano (South Cotabato), Peach Garde (Capiz), Geom Hernandez (Batangas), Ram Silva (ailoilo), Jema Gamer („La Union“), Irene Subang, (Negros Occidental), Nina Gatan (Quezon City), Koko Gonzales (Mandaluyong City) ir Lexter Badana (Capiz).
Kiekvienas finalininkas sukūrė kapsulės trijų dalių kolekciją, susidedančią iš oficialaus Terno su Pañuelo, oficialiu balintawaku su alampay ir tapus, ir oficialią kimoną (arba paslėptą palaidinę) su alampay ir patadyong (vamzdį tipo apvyniotas sijonas ).
Šių metų tema „Ternocon“ tapo platforma, kuri užpildo atotrūkį tarp mados, paveldo ir vaizduojamojo meno. Šių metų kolekcija semiasi įkvėpimo iš XX amžiaus filipiniečių tapytojų, skulptorių ir instaliacijos menininkų, kurių indėlis labai suformavo Filipinų meno kraštovaizdį.

Vadovaujant vyriausiojo mentoriaus Inno Sotto, mentoriams Rhett Eala, Lulu Tan Gan ir Ezra Santos, konkuruojantys dizaineriai semiasi įkvėpimo iš Filipinų šiuolaikinio meno, apimančio įvairius menininkų judesius, perspektyvas ir principus.

Peralta užfiksuoja paprastus, tačiau galingus nacionalinio menininko Jose Joya potėpius, o Lazol'as paverčia Jo kapsulę „Joya“ šluojančius teptukus ir ryškias paletes.

Nacionalinis menininkas Hernando R. (HR) Skirtingas „Ocampo“ geometrinių formų ir ryškių atspalvių stilius daro įtaką Madisui, o vizualiosios menininko Nena Saguil geometrinės abstrakcijos abstrakcija.

Garde nukreipia nacionalinio menininko Leandro Locsino architektūrinį išradingumą į savo dizainus, o Ocampo tyrinėjant kosmosą ir judėjimą taip pat tampa Hernandezo muziejumi.

„Silva“ nukreipia nacionalinio menininko Amorsolo padėką už Filipinų kaimą ir turtingą jo kultūros paveldą. Kita vertus, „Gamer“ aiškina nacionalinio menininko Vicente Manansala kubizmo kūrinius.

Nacionalinis menininko Bencabo formos meistriškumas, ypač jo ikoniniame muziejaus sabelyje, daro įtaką „Subang's Terno“ kolekcijai. Gatanas semiasi įkvėpimo iš menininko Impy Pilapil skulptūrinių kūrinių, garsėjančių meistriškumu derinant organines formas su sudėtingomis tekstūromis.

Gonzalesas tyrinėja vizualiosios menininko Onibo Olmedo meninius polinkius į žmogaus formos ir psichikos sudėtingumą jo Terno kolekcijoje. Badana savo mūza randa dailininko Ramono Orlinos aptakius skulptūrinius kūrinius stikliniame ir akrilo dalyje.
Dabar ketvirtajame leidime „Ternocon“ sustiprina CCP įsipareigojimą remti ir skatinti filipiniečių kūrybiškumą, išsaugodamas ir puoselėdamas Filipinų paveldą. Mados programa taip pat siekia suteikti galimybes kylantiems ir įsitvirtinusiems mados dizaineriams prisidėti prie dinamiškų ir besivystančių kultūrinių dialogų.
„Sausio 26 d. Mes surengsime ketvirtąjį„ Ternocon “leidimą. Tai yra suolelio projektas bendradarbiau Gyvoji kultūros piktograma, kuri yra ne tik tiriama ir švenčiama, bet ir neatsiejama drabužių elementu filipiniečių gyvenime ir nacionalinio simbolio mūsų istorija ir tapatybė “, – sakė„ Suyen Corporation “pirmininkas ir generalinis direktorius Benas Chanas.
CCP ir stendo partnerystė užtikrina, kad „Terno“, ikoninis filipiniečių tapatybės ir išradingumo simbolis, ir toliau vystosi šiuolaikiniame kontekste, tuo pačiu giliai įsišaknijusi kultūros istorijoje ir išlaikant teisingą Terno gamybos būdą.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Ternocon“ ir būsimus CCP renginius, apsilankykite CCP svetainėje (www.culturalcenter.gov.ph) ir sekite oficialias CCP socialinės žiniasklaidos paskyras „Facebook“, „Instagram“ ir „YouTube“.
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.