Filipinai: svarbiausias pasirinkimas investavimo galimybėms svetingumo sektoriuje.
Filipinai yra natūralių stebuklų lobis, kiekvienas iš jų yra perlas, kuriuo grindžiamas klestintis turizmo pramonė. Savo saulės bučiavimosi, nesugadintais paplūdimiais, besitęsiančiais myliomis, gyvybingu ir įvairiapusišku kultūriniu paveldu, ir tikra filipinų svetingumo šiluma, salynas siūlo nepamirštamą patirtį kiekvienam keliautojui. Kaip svarbiausia pasaulinė paskirtis, Filipinai yra svarbiausioje situacijoje, ypač turėdamas naują nuotykių kupinų keliautojų bangą, trokštančią svaiginančių ir prasmingų susitikimų. Ši akimirka suteikia unikalią galimybę panaudoti didžiulį šalies turizmo potencialą. Dabar labiau nei bet kada privačios investicijos yra gyvybiškai svarbios skatinant augimą, skatinant naujoves ir skatinant tvarumą svetingumo sektoriuje, užtikrinant šviesią ir klestinčią šios žavios tautos ateitį.
Boracay sala – atradimas
Klestinčios turizmo pramonė, turinti didelę investicijų potencialą
2024 m. Turizmo departamentas atskleidė, kad šalis šiltai pasveikino apie 5,95 mln. Tarptautinių lankytojų, prisidedant prie stulbinančio rekordinio PHP 760 milijardų PHP pajamų iš turizmo. Šis puikus pasiekimas reiškia tvirtą 119% atsigavimą, palyginti su 2019 m. Lygiu. Turizmo sektorius taip pat vaidino gyvybiškai svarbų vaidmenį palaikant 16,4 mln. Filipiniečių pragyvenimo šaltinius, o tai atspindi 34% viso užimtumo tik per pirmąjį 2025 m. Ketvirtį. Ši įspūdinga trajektorija pabrėžia išskirtinį Filipinų turizmo pramonės atsparumą ir dinamišką augimą.

Su tvirtais pagrindiniais principais „Discovery Hospitality Corporation“ (DHC) – išdidžiai filipiniečių naminis prekės ženklas – yra turizmo kraštovaizdžio revoliucijos priešakyje. Vykdydamas strategines didelės vertės investicijas ir teikdama pasaulinės klasės paslaugas, DHC demonstruoja įspūdingą vietinės rinkos įvaldymą. Vykstant į naujas ir kylančias vietas, korporacija atkreipia nemažą privačių investuotojų dėmesį, kurį vis labiau sužavi vietinio turizmo sektoriaus viliojimas ir pelningumas. Vykdydamas novatorišką požiūrį ir įsipareigojant kompetencijai, DHC ne tik formuoja savo ateitį, bet ir uždega augimą platesnėje pramonėje.

Naujausios „Colliers“ prognozės pabrėžia perspektyvų kraštovaizdį investuotojams, prognozuojant esminį aukštesnio lygio ir prabangių viešbučių augimą iki 2025 m. Gyvų miesto vietose. Ši numatoma išplėtimas sutampa su pastebimais viešbučių ir šiuolaikiškų pelių kūrimo (susitikimų, paskatų, konferencijų ir parodų plėtra). Šios įtikinamos tendencijos rodo tinkamą momentą investuotojams pasinaudoti pagreitį svetingumo sektoriuje, pasinaudojant didėjančia paklausa ir besivystančiais kelionių modeliais.
Stiprus rinkos paklausa ir investicijų augimas

Puikūs DHC pasirodymai įvairiuose portfelyje, įskaitant prabangius kurortus, sudėtingus miesto viešbučius ir prašmatnų gyvenimo būdo savybes, padidina rinkos raidą, kuri vis labiau siekia aukštos kokybės, novatoriškų ir tvarų investicijų. Grupės ambicinga augimo strategija yra sutelkta į naujų nekilnojamųjų turistinių interneto vietų sukūrimą, sumaniai reaguojant į kylančią nepriekaištingai suprojektuotų nakvynės vietų paklausą, sklandžiai sujaukiantį vietinį žavesį su tarptautiniais kompetencijos standartais.
„Mes pastebėjome, kad daugėja privačių investuotojų, konstruojančių ir plėtojant turizmo nekilnojamąjį turtą, kuris pabrėžia didelį pasitikėjimą tautos svetingumo sektoriumi“, – sakė Lynette Emac, vyresnioji viceprezidentė ir „Discovery Hospitality“ pardavimų ir operacijų vadovė. „Šios strateginės investicijos ne tik suteikia didelę grąžą, bet ir pagerina Filipinų pasaulinį turizmo konkurencingumą, skatina ekonominę pažangą ir skatina bendruomenės plėtrą“.

Atradimo pranašumas
Kaip garsus filipiniečių prabangus viešbutis ir kurortų grupė, kurią puoselėjo tiek vietiniai, tiek tarptautiniai keliautojai, „Discovery Hospitality“ yra rafinuotumo ir svetingumo švyturys. Bendrovė siūlo investuotojams neįkainojamą pramonės patirtį ir įsipareigojimą tobulinti eksploatavimą. Turėdamas įvairius išsamius svetingumo sprendimus, įskaitant pažangiausią skaitmeninę rinkodarą, pažangias pajamų optimizavimo strategijas ir kruopščiai kuruojamą svečių patirtį-svetingumas ne tik mažina riziką, bet ir padidina pelningumą. Šis atsidavimas kokybei užtikrina patikimą ir tvarų pasirodymą įspūdingame portfelyje, sukurdamas įsimintiną patirtį kiekvienam svečiui, einančiam pro jo duris.

„Be mūsų reputacijos dėl išskirtinių paslaugų,„ Discovery Hospitality “sukūrė pagrindinių disciplinų pramonės ekspertų organizaciją, leidžiančią mums išlikti konkurencingam ir efektyviam besivystančiame kraštovaizdyje“, – pridūrė Emac.
DHC, naudodamas strategines partnerystes su garsiomis pasaulinėmis tiekėjais ir pažangiausiomis technologijų firmomis, sklandžiai integruoja dirbtinį intelektą, mašininį mokymąsi ir novatoriškas skaitmenines naujoves, kad padidintų veiklos efektyvumą ir svečių patirtį. Garsus visame Azijos ir Ramiojo vandenyno regione dėl išskirtinio skaitmeninės rinkodaros įgūdžių, įmonė laikosi veiklos rezultatų pagrįsto požiūrio, užtikrinančio, kad prasmingas įsitraukimas tiesiogiai reiškia padidėjusį užsakymą ir reikšmingą pajamų augimą.
DHC sudėtinga pajamų valdymo strategija sklandžiai integruoja pažangiausias technologines įžvalgas su niuansuotų patyrusių specialistų kompetencija. Šis dinamiškas požiūris garantuoja, kad kainų nustatymo strategijos ne tik išlieka konkurencingos ir ekonomiškos, bet ir efektyviai padidina vertę abiems svečiams, siekiantiems įsimintinos patirties ir investuotojų, siekiančių tvirtos grąžos.
„Galų gale mūsų prekės ženklo stiprybė yra mūsų eksploatavimo kompetencijos liudijimas“, – tęsė Ermac. „„ Discovery Hospitality “mūsų prekės ženklo reputacija yra mūsų prekės ženklo nuosavybė.„ Discovery “viešbutis yra filipiniečių paslaugų kompetencijos ir aukščiausios vertės vertės sinonimas – pranašumas, kurį norime pasidalyti su investuotojais ir verslo lyderiais.“
Konfiskuoti svetingumo investicijų ateitį
Kadangi Filipinų turizmo sektorius patiria tvirtą augimą, „Discovery Hospitality“ dar kartą patvirtina savo atsidavimą bendradarbiauti su investuotojais, kūrėjais ir nekilnojamojo turto savininkais, kurie aistringai gerina filipiniečių svetingumo patirtį pasaulinėje arenoje. Kartu mes siekiame sukurti gyvybingą kultūrinio turtingumo ir išskirtinių tarnybų gobeleną, kuris parodo unikalų Filipinų žavesį.
„Dabar yra geriausias laikas investuoti į Filipinų turizmą“, – padarė išvadą Ermac. „Pramonė auga, vystosi ir pritraukia vis daugiau keliautojų, siekiančių autentiškos ir prasmingos patirties.„ Discovery Hospitality “turime patirties, kuri padės investuotojams maksimaliai padidinti šią nepaprastą galimybę.“
Turėdama išskirtinę sėkmės istoriją, gilias vietines žinias ir tvirtą atsidavimą kompetencijai, „Discovery Hospitality Corporation“ tampa esminiu partneriu investuotojams, norinčiam išnaudoti didžiulį Filipinų turizmo ir svetingumo pramonės potencialą. Mūsų kompetencija atrakina unikalias galimybes šioje gyvybingoje rinkoje, užtikrinant, kad jūsų investicijos klestėtų turtingame kultūriniame gobelene ir kvapą gniaužiančiuose Filipinų peizažuose.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie investavimo galimybes, apsilankykite www.discoveryhospitality.com
„Cebu“ kelionių kelionių paketai, kuriuos turėtumėte išbandyti
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.
Skaitykite: „Nustar Resort“ ir „Casino“: pats prabangiausias integruotas kurortas Visajuose ir Mindanao